Got to love me

elr enligt låten sjunger dom you, men vem är you?! Noo.. ME!!

Galen fredagkväll det blev. Matilda mötte upp mig efter jobba och så cyklade vi ihop hem till mig. Delade en flaska rött och sedan bestämde vi oss för att åka till Paddys. Någon mysig pub med liveband som spelar 80tal dängor. Me like. Knökat med folk och astrevligt! Lite högre medelålder men what a fuck. Där gick det som det gick med drinkar och shots så vi drog vidare till...ehm, det var tänkte Etagé men Harrys var närmre (den vägen vi gick haha) så helt plötsligt var vi inne på harrys. Och när de stängde där gick vi in till grannen - Breeze. Helkväll. Too much booze.. Men väldigt ekonomisk kväll om man hette Sally och Matilda iaf. Vi betalde vars 2 drinkar och taxiresorna, that´s it. Inga inträden, inga shots och endast 2 av ? drinkar. Scoore!

Det var dock inte scoore idag när jag åkte bil med morfar och fick be honom stanna för att jag var bakfull och behövde spy på öppen gata. Men.. Det var det värt? Haha. 
" Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0