Flat, no flatter!

Jag älskar att titta på min mage på morgonen, den är liksom mycket plattare då! Haha, work on it...


Igår lagade jag middag till mig och mamma. Ja, till Gustav med men han vill ju inte ha sån mat. Jag la in skivade potatisar, morötter, palsternacka och zuccini i ugnen, när de var nästan färdiga skivade jag ner chevré ost i blandningen. Till det hade jag stekt fläskkarré och gjort sallad och lohmanders färdiga bearneisås :) Det var gott!!
Efter maten hade jag lovat Gustav att vi skulle baka pepparkakor. Han tyckte att det skulle bli skit roligt, men när vi väl satte igång gjorde han nog 5 st, sen tyckte han inte att det var roligt längre! Haha, nehe, vem fick stå och göra alla själv då? Jag blev irriterad på honom och det slutade att vi var fulla i skratt och hade mjölkrig!
Senare på kvällen blev det såklart dans. Känner mig öm i höften idag. Men det går över.

Jag älskar min lilla julestuga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0