You´re unbelivable

Rastlös i hela kroppen på samma gång som jag känner mig helt utmattad. Hur går det ihop? Önskar att jag kunde ut och springa, eller iaf gå på en frisk promenad. Men som det är nu är det jobbigt att andas i vilande läge. Är liksom trångt i luftrören. Men jag känner mig piggare idag än vad jag gjort tidigare. Köpte hostmedicin i form av tabletter idag. Man ska ta 3 om dagen så jag ska strax gå och svälja en till. Hoppas på sömn denna natten men med denna rethostan är det nog för mycket begärt.
Blev iaf både grillat och rabarberkaka ute i Glostorp idag! Mumsigt as hell! Har även tryckt i mig x antal glassar och koppar med te, gör mig inte redo för beach 2011 men lenar halsen för tillfället så man får väl leva med det.

Jag läser ALDRIG böcker, men jag är i det stadiet att jag KANSKE, får för mig att öppna en bok ikväll. Fick boken "Den förlorade symbolen" i julklapp för något år sedan och den har stått fint på hyllan sedan dess...

Tack till er som smsar, kul och uppskattande att någon tänker på en :)

Puss

Kommentarer
Postat av: annette

Du får kolla in alla såpor på tvn nu kramisar mammi

2011-05-24 @ 05:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0