we don´t wanna go home

Sjuukt bra lördag med världens bästa tjejer!! Blev fest hos Amanda med middag, skumpa, efterrätt,  drinkar, cider - you name it! Drog sedan till båten där vi dansade loss! 12 tjejer drog igång dansgolvet. Så jävla fint!

Blev en bakis men myssöndag. Frukost på sängen, däckbyte och sushi, och på kvällen en dos Mandy med gott och Big Brother. Sov därhemma och kom hem för några timmar sedan. Känner mig fortfarande seg så tog en powernap. Har även stulit massa bilder från fejjan eftersom jag inte har någon kamera. Ska lägga upp lite bilder till er här, sedan ska jag göra vid mig för eftermiddagens jobb.
Är sjukt nöjd med helgen men känns tomt och tråkigt med måndag. Lika bra att dra sig till jobb så tidigt som möjligt, där finns många fina arbetskamrater.

Puss


Amanda och jag


Chickan och Anna


Emelie, jag, chickan och Anna


rööögarna!

fler bilder kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0