We danced the night away

Förlåt att jag är gnällig, ni behöver inte läsa.

Det hade kännts såå mycket bättre om det hade regnat idag.

Var inne på apoteket idag igen och skulle köpa nya Zyx. Passade på att fråga expediten ifall hon hade något bättre förslag, berättade att jag käkat nästan ett helt paket på inte ens 24 h och att min hals fortfarande var som taggtråd. Expediten spärrade upp ögonen och sa " -Har du ätit ett helt paket på ett dygn?! Man ska ta 3 tabletter om dagen..." Hehe whoops..

Köpte iaf mucoagin och strepsil för de fick man ta oftare och varva med varann..

Har även lyckats äta en måltid idag. Innan har det bara varit glass och risifrutti men nu fick jag ner riktig mat. Så snart är jag back in buisness ska ni se..

Sitter och är apsugen på SwedenRock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0