torsdag

Jag är trött och har ont i min rygg. Vill nästan lägga mig ner och gråta lite och att någon ska hålla om mig och klia mig på ryggen.
Istället ska jag lägga mig ner och sluta ögonen ett par minuter för att sedan åka hem till min kära kusin och äta middag. Jag önskar även några goda ostar till kvällen så hoppas att hon kan gå med på det.

Jag vill åka på spa ett par dagar, någonstans bara komma iväg och koppla av. Jag kan inte göra det hemma för då finns det alltid något som måste göras, städas, tvättas, elr så finns där alltid någon som behöver ens tid, elr så får man dåligt samvete att man inte går och tränar fast att man är ledig. 2 - 3 dagar bara, iväg och göra ingenting mer än njuta utav livet.
Någon mer som är sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0