The love you seek and more

Gaaah jag får FORTFARANDE glädjerus när jag lyssnar på Tim Bergs Bromance! Älska!

Minns ni tjejen jag berättade som gav mig så mycket beröm efter hon handlat mat utav mig i delikatessen till sin sista utflykt med sin cancersjuka mamma? Hon kom in idag och gav mig en present. Ett ansiktsserum man ska smörja in i ansiktet innan dagkrämen. Alltså denna kvinnan gör mig så himla glad! Jag känner mig så uppskattad och människor som hon gör att jag älskar mitt jobb! Tänk så många människor jag möter i vardagen och som jag kan skänka något gott och som kan skänka mig något gott. Även denna gången nämde hon vilken tillgång jag var på min arbetsplats och att hon hoppades att de höll hårt i mig för att människor som mig hittar man inte överallt. Förstår ni varför jag blir speechless. Jag blir så smickrad. och glad! Även om jag till en början vred och vände mig och sa att det hade hon verkligen inte behövt, så insisterad hon. Det betydde så mycket för henne att jag tog några extra minuter till hennes speciella tillfälle.

Nog om det.

Körde zumba ikväll, fick gå lite tidigare från jobb så att jag skulle hinna i tid, tack yvonne! :) Kicka ass på zumban - looove!! Har vikarie nu de sista gångerna för Bells är sjukis :( Bella är helt klart BÄST men Elin som vi har nu är också himla go. Vi kör Bellas pass så det blir nästan samma sak :)
Elin inspirerade mig till en sak som jag ska undersöka lite. Det vore lovely... Jag vill, jag kan, jag borde... Men att ta det där sista steget liksom till Jag ska är stort...

Har glömt berätta för er att tvkändisen Claudia Galli handlade utav mig igår :) Blev ett spontant och onödigt "men det är ju du" men det blev nog aldrig så pinsamt. Pratade bort det och sedan sa jag inte så mycket mer och behandlade henne som vem som helst, typ precis så som hon vill bli behandlad :) Jag vill också bli tvhallåare, men hur blir man det?

För övrigt flyter vardagen på bra mina vänner. Helgen var lugn, inga bravarder. Hittade på massa mys om kvällarna, i fredags var jag hemma hos mamma och lillebror och mös. Vi var först och handlade sedan åkte vi hem och käkade. Jag tog en tupplur på soffan och sedan kom Gunilla och Jessica. Tittade på så ska det låta, och efter det anslöt sig även Annette och Johan och det blev ett par omgångar Yatzi. Jag vann bigtime första rundan och fick yatzi alla rundorna. Gött. Men det är väl som dom säger, tur i spel och otur i kärlek ;)
I lördags efter jobb åkte jag hem till familjen Möller och fick käka goding middag. Annette och Johan skulle vidare till Björka Loge under kvällen men jag orkade faktiskt inte ge mig iväg. Åkte med Jill och Janni och tittade på majbålen i kirseberga istället och det var faktiskt trevligt att ha lite catch up time.
Igår söndag efter jobb skulle jag ha träffat Tilde men det blev ändrade planer så jag åkte upp i stan och fikade med Sonja, Amanda och Jessica istället. Efter det åkte jag och Mandy hem till henne och kollade Big brother live.

Herregud vad mycket jag skrivit nu. Tangentbordet glöder. Och ni har säkert tappat läsningen för länge sedan. Jag ska sluta nu. Är faktiskt själv lite pömsig. SKA orka tvätta av mig sminket idag, och sedan lägga mig i min sköna säng.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annette

Hej så kul för dig med lite uppskattning , hoppas dina chefer hör det ochså o vårdesätter dig kram mammi

2011-05-03 @ 04:55:35
Postat av: Camilla

jag gillar när du skirver! och jag gillar när du skriver mycket!

2011-05-03 @ 12:21:06
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0