The girls are flipping their hair back

Mmmm vilken skön morgon. Har sovit ut idag igen. Haha loves it. Vaknades strax efter 9 men låg kvar och drog mig tills Bertil ringde och väckte mig och pratade lite skit :) Saknar dig Bertil, var för länge sedan vi sågs nu!
Har ätit en stor tallrik med öresundsfil och massa nöt/müsli blandning och sitter och dricker en kopp kaffe. Det är inte ofta jag lagar kaffe hemma till mig själv. Men köpte mjölk igår så då får man passa på :) Ann, jag inviger mina nya fina koppar som jag fick av er i födelsedagspresent, elr jag inviger en utav dom men du förstår vad jag menar :)
Blir några timmars jobb i eftermiddag och ikväll befinner jag mig på malmö dansakademi - som vanligt :) oooh terminen är snart slut. Men sommarterminen börjar 20 juni. Vi har fortfarande inte fått våra sommarscheman på jobb så jag vet inte hur jag kommer kunna dansa :( Har iaf anmält mig till salsa och zumba på tisdagar, så får jag hoppas att jag kan anmäla mig till fler sen.

Önskar er en bra dag. Nu är det fint väder men jag hörde att det skulle komma lite skurar i em/kväll så ta ändå med er kläder ut.

Puss och kram



The girls are flipping their hair back,
You see them looking so perfect,
Like from another planet

All of the beautiful people,
Shining like diamonds, they've got no problems
Always smile for the camera,
Stealing the spot light, living the highlight

Because its the beautiful, beautiful, beautiful, beautiful,
People they want,
Its the beautiful, beautiful, beautiful, beautiful,
People they flaunt
Its the beautiful, beautiful, beautiful, beautiful, beautiful, beautiful
People they love

Oh so you want to be famous,
And undeniable sexy,
You want to be so outrageous,
Oh oh, oh, oh oh




Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, 2 nya inlägg när man går in och kollar. LYCKA! jag vill ha mer mer mer

2011-05-04 @ 10:46:53
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0