Tell me when the kiss of love becomes a lie

Sitter här och tänker på hur bra livet är ibland. Ibland vill man ha alltid. Tänk när man får det. När man har det bra alltid. Inget fattas utan allt är perfekt. Jag vet att man inte kan ha det så, för hade man haft det så så hade man inte uppskattat när det faktiskt är sådär bra. Men ni vet när man har haft det sådär bra, sitter ner och andas ut och känner saknaden, då är det ju lite jobbigt.

Allt har sin tid, idag avslutade jag min vårtermin på malmödansakademi med ett sambapass. Det var helt jävla awesome roligt! 20 juni börjar nya terminen men jag är fortfarande bara anmäld till 2 kurser eftersom jag inte fått mitt schema över hur jag ska jobba i sommar. Jag vill dansa massor! Massor! Snälla ödet låt det bli så.

Börjar känna av halsont. Men det är det värt.

Ryggen känns himla mycket, som tur är har jag massagetid på lördag! Mums! Ska fira enda lediga dagen denna veckan med en välförtjänt massage. De ni!

Nu har en möjlighet med att dra upp till Sweden Rock även detta året dykt upp. Funderar på att ta denna möjligheten. Det är bara det att pengarna ska ju räcka till så mycket. Men jag menar, det är ju Sweden Rock... Tradition!

Jaha vad har ni för feedback på detta? Ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera. Jag ser ju att ni är inne på sidan så försök inte luras ;)


Tar min paket Zyx och går och lägger mig...

Puss




Kommentarer
Postat av: annette

Vem ska du åka med då?

2011-05-19 @ 04:52:38
Postat av: Sally

Helena Björnström och hennes gäng.

2011-05-19 @ 07:37:40
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0