no fun

Inga nya inlägg, nej jag vet. I söndags satt jag coh skrev ett låångt inlägg som handlade om helgen och om att Katerina åkte ut från BB. Tryckte på förhandsgranska och där såg allt bra ut, tryckte ner förhandsvisningsfönstret på krysset och tryckte sedan på uppdatera. ---- E R R O R ----- Va faan?! Tryckte bakåt - all text var borta. Kollade utkast mappen och inget därheller. Jag var såå trött och hade säkert suttit i en halvtimme bara för att uppdatera bloggjäveln och sen var allt helt i onödan. Jag blev så arg. Bloggjävel!! Bestämde mig sedan för att bojkotta sidan ett tag. Mögel, fortfarande när jag tänker på det så blir jag irriterad. Haha aah..

Veckan som har gått har bestått av jobb och jag är överlycklig för denna veckan har jag blivit bortskämd och fått jobba dagpass - I love it! Dans och vila om kvällarna. Igår hann jag även med att umgås med Amanda och Jessica. Vi käkade ihopa och satt sedan i solen och mös en stund.

Nu ska jag byta om för att så småningom bege mig mot Malmö Dansakademi. Think pink. Ikväll blir det zumba och sedan Samba.

Later






Kommentarer
Postat av: Monja

Naaaw...stackars Sally =(

Tänk på att kopiera allt du skrivit innan du förhandsgranskar, så om det skulle stå ERROR sen är det bara till att klistra in d igen...hihi

Ett litet tips bara =)

Hoppas att allt är brau me daj

Kram

2011-05-12 @ 04:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0