Mi an you have cheating lock

Jobbdagen igår gick okej. Efter en timmes pratande med kunderna bröt hostan ut. Men det vara bara att keep going. Fick vara den som tog kunder minst iaf och fixa allt annat som grilla, städa, packa ut... Så vi gjorde vad vi kunde :)
Efter jobb cyklade jag hem till Mandy. Var aslänge sedan vi träffades nu så var trevligt att hänga lite. Käkade nacho chips och tittade på BB... Sov över där för ville inte cykla hem sedan mitt i natten, fick istället cykla hem halv 6 imorse när hon skulle till jobb. Haha blöö! Men det gick bra. Cyklade hem och la mig och sov 4 h till :)
Idag har jag städat lite och ska strax ta mig i kragen och betala räkningarna. Känns som att det görs oftare än en gång i månaden, i sånna perspektiv går månaderna jätte fort.

Checka in mina nya söta spislock som jag köpte - men som konstigt nog inte passar till mina spisplattor, egentligen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0