Lördag 21/ 5

Såå jäävlaa traadiigt!
Halsen har jävlats med mig inatt och det kan tänkas att febern kom på återbesök eftersom jag återigen vaknade med att kudde, lakan och täcke var helt fuktigt. Sover asmycket så det är väl också ett tecken på att man inte är kry.
Nu känns det iaf inte som feber, nu vill jag bara att halsen ska sluta kännas som att man har massa taggtråd i den. Zyx var inte lika bra denna sjukomgången som förra :(
Fick sjuka mig från jobb imorgon med :( Känns förjävligt eftersom där är massa goa pengar att tjäna men det är inte värt att utmana kroppen och sedan ändå inte kunna jobba när man är där. This sux!

Som sagt så verkar det vara strålande väder idag och ALLA ska hitta på lördagsmys! Jag vill meeeeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0