Like a dynamite!

Blev en spontankväll igår - likeylike! Har tänkt att jag ska försöka bli lite mer spontan eftersom jag ofta lever efter planering. Så igår efter jobb så åkte jag upp till lillatorg och mötte upp Camilla och Josse. Drack några glas vin och minglade. Träffade massa folk man inte har sett på evigheter och det var kul! Träffade även nya ansikten och det är ju inte heller fel :)
Camilla drog hem och efter att jag och Josse haft vår egen krogrunda på lilla, så drog vi till Skeppsbron för att möta upp fler. Det var första och antagligen sista gången jag gick till skeppsbron. Inträdet kostade 120 kr, garderoben kostade 30 kr, ETT glas vin kostade 75 kr!!!!!! Snobbställe deluxe och dit hör inte jag. Dessutom var där lite folk och dålig musik, tur jag hade bra umgänge iaf :)
Blev en helkväll iaf och en minnesvärdkväll.

Idag har jag jobbat och nu är jag trött och tänkte slänga mig i soffan, sova lite kanske :)

Amanda: "- aah, ja men jag antar att allt händer av en mening... "
Jag: "- haha kan du då förklara för mig vad min morgonincident hade för MENING?! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0