Latinlove

åååååh jag är trött i kroppen men har ändå sånt sjukt dansabstinens! Satte nyss på musik och känner hur höfterna vill rulla och benen och hela kroppen röra sig. Men, det får stanna vid önskan. Imorgon börjar jag jobba 6.45 och jobbar till 15.40 så jag får hålla mig i skinnet. Nästa lördag kör vi all in!

Igår blev det lite afterwork. En ganska så tråkig en faktiskt då vi bara var 3 som anslöt sig, jag , Alen och Aadrian. Åt en hamburgartallrik för 109 :- när sibylla låg 50 meter ifrån oss och där hade vi fått samma skräpmat för halvapriset. Men vem orkar kvida? ;) Vi får götta oss med att dom inte serverar vin till maten på sibylla. Blev några glas vin på mascot och det tittade förbi lite trevligt folk. Senare mot kvällen så kom Linda och Haak och bokstavligttalat släpade med mig till etagé. Jag var inte alls sugen, ville egt mest hem och sova, men haak betalde taxin dit och Linda betalde inträde + garderob så då kunde jag väl offra mig då. Fast att jag egt inte alls var taggad. Tröttheten och vinet gjorde hela kvällen lite suddig, men träffade Josse och Camilla där och det var trevlans att få hänga med dessa snyggingar med :)
Tog taxi hem med Camilla och sov där hemma inatt. Blev en mysig frukost på hennes balkong imorse innan det   var dax för mig att åka mot jobb. Seg dag idag, inte så mycket att göra, men dagen gick bra och det är fin OB så jag är nöjd :)


Alen på Mascot



Josse och jag på Etagé



Jag och Camilla påväg till bussen imorse



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0