Jävlar

Vilken natt. Har haft feber och har svettats och haft ont i hela kroppen. Huvudet känns tungt och halsen värker. Har ätit mina Zyx och precis tagit en ipren. Ska ju jobba idag 13 - 20.30. Känns dumt att sjuka mig eftersom det bara brukar vara värst när förkylningen håller på att bryta ut. Kommer säkert kännas bättre under dagen och då kommer jag ångra mig att jag sjuka mig och att jag förlora en hel dag arbetstimmar på det. Känner mig ändå lite kluven eftersom jag inte mår alls bra nu så är det kanske ändå dumt att utmana ödet.
Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

sallsan. det är nog bättre att sjuka sig =/ om du håller dig aktiv kommer det bara att bli värre, plus att det kommer att ta längre tid för dig att bli frisk = du kommer att få behöva sjuka dig fler dagar. krya på dig!

2011-05-19 @ 11:09:39
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0