I think I´m fallen

Känns så skönt!

Idag har jag duschat och tvättat håret, rakat benen och smort in mig med bodylotion - mango. Tvättat rent alla kläderna, fikat med mormor och morfar och nu har jag fått smink i fejjan. Bara sminket kändes som en omvandling efter alla dessa dagar, men det är så otroligt skönt att vara på språng igen. Känner mig fräsch och nöjd. Ska strax bege mig mot stan och käka lunch innan jag ska jobba några få timmar. Mjukstart på jobbet idag. Nice. Hostan är också mycket bättre än igår. Det här blir nog en bra dag!

Kommentarer
Postat av: annette

Håller tummarna för det kramizar mammi

2011-05-25 @ 18:39:31
Postat av: Camilla

åh vad skönt att du mår bättre! saknar dig

2011-05-26 @ 11:13:14
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0