Hon var bäst försök att överträffa det ja...

Jag är lite bitter. För jag hatar att vara sjuk och jag är det egentligen väldigt sällan. Men bara under 2011 har jag nu redan varit sjuk 2 ggr. Det är inte likt mig. Vad hände med mitt imunförsvar liksom? Jag har sagt det förr och jag säger det igen,  det verkar inte som att 2011 är mitt år... :(
Inatt har febern varit hög, jag har svettats som in i ******. Allt var fuktigt. Öppnade fönsterna vilket resulterade i att all fukt blev jävligt kall. Jobbigt läge. Det fick mig även att tänka på hur jobbigt det är när det är sådan riktigt het sommar. Jag hatar det. När man bara sitter rakt upp och ner och svettas ihjäl. 25 grader är behagligt, sen är det bara too much, då vill jag helst ligga i skuggan.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, sen ska vi köra till apoteket så att jag kan handla hem nya Zyx - dom är de bästa halstabletterna ever. Bedövar liksom. Så slå ett slag för dom nästa gång ni får ont i halsen.
Kommer även gå in på coop och köpa med mig glass i stora lass. Det är det enda jag fått ner sen igår morse.
Hoppas att detta är sista dagen med feber så att jag kan njuta utav min lediga lördag imorgon. Det ska ju vara BEHAGLIGT väder ;)

Puss på mina saknade vänner, önskar att jag kunde hänga med er på lilla torg ikväll... En annan gång <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

en annan gång <3!

2011-05-20 @ 15:41:27
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0