Godmorgon!

Tidig morgon, jag börjar jobba kl 7.

HIPP HIPP HUURRAA PÅ AMANDAS FÖDELSEDAG!!!! Ikväll firar vi tjejer!!


Igår var jag ledig och det var såå himla sköönt att få sova ut! Gick inte upp förren vid 10 tiden och hade det inte varit för att jag hade haft tvättid så hade jag säkert legat kvar ännu längre.
Men satte igång och tvättade tillsammans med bästaste mormor såklart. Efter tvätten fick jag ett ryck och åkte hem till Emelie så att hon klippte mitt hår. Mitt hår mår inte så bra trots att jag tycker jag vårdar det en massa. Åkte in om Coop efteråt och råkade gå in hos frisörerna där, bara för att kolla lite produkter tänkte jag. När jag gick ut därifrån hade jag köpt med mig schampoo, balsam och silkesserum för över 700 kr! Så nu hoppas jag verkligen att mitt hår ska må bra om ett tag.
Traskade vidare för att försöka hitta något att ha på mig ikväll när vi ska fira Amandas födelsedag, hittade inget speciellt i affärerna men fick ändå med mig en klänning. Såklart. Man vet ju hur man spenderar pengar...
Blev fredagsmiddag ihop med mamma och sedan hängde jag där hela kvällen. Tittade på vår favoritfredagsunderhållning - Så ska det låta! :) Ett himla trevligt program ska ni veta :)

Nu får jag väl sätta igång här så jag kommer iväg...

Ha en fin lördag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0