Get your ass up show me how you burlesque!

Fin fredag! Temperaturen där ute är något högre än tidigare i veckan, och ni som har en ledig helg har en helg att se fram emot. Själv ska jag jobba extra. Men det mår jag med bra av när lönen kommer in på kontot.

Sov ut ännu en morgon :) Härligt!! Gick hem till mammi och lillebror med bullar och fick fikat frukost med dem. Annette kom också förbi på lite kaffe. Mys :)
Tog en promenad bort till solariet - snart ska man ju visa lite mer hud och det känns alltid bättre om man har lite förtur på färgen :) Blev bara 11 minuter för jag missuppfattade hur man skulle göra så gick in i fel solarie och stod där naked när jag hörde hur solariet sidan om gick igång. Hahaha, fick snabbt på med lite kläder som täckte och kasta mig in i det andra solariet. Men det var bra rör och såhär i början ska man väl vara lite försiktig ändå så...
Efteråt gick jag ut på en promenad, sådär 45 minuter så att jag fick njuta lite av det fina vädret. Nu har jag duschat och håller egentligen på att sminka mig när jag fick ett ryck till att uppdatera bloggen. Men jag ska väl fortsätta så att jag kommer iväg till jobb i tid. Efter jobbet blir det lite kvällsmys på möllan med en cider elr två. Messa om ni har lust att hänga på! :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0