Dj what are you waitin for?

Känner mig lite off...

Igår var ändå en bra dag på jobb, fick återigen ändrad arbetstid och jobbade dagpass istället för kvällen och jag tycker att det är så skönt! Jag fick även gjort en massa nödvändiga saker så jag var nöjd när klockan var 16 och jag skulle få gå hem :)
Bertil ringde och bjöd hem på grillat fårkött. Var nog det godaste grillat jag någonsin ätit måste jag säga! Efter maten åkte vi ut till Arriesjön med hundarna och strosade runt där i terrängen en timmes tid. Hundarna älskade det verkligen och fick sprungit en maassa och Debbie badade också :)
När jag åter var på almgården gick jag upp till Pernilla som numera åter igen är en almgårdsbo :) Trots att vi bor så nära varann så har vi ändå varit dåliga på att ses. Får försöka ändra på det!

Nu ska jag diska och försöka plocka undan lite här hemma. Ska hinna att luncha med tjejerna innan jobb i eftermiddag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0