Bra dag

Vaknade och gick bort till solariet, låg där 12 minuter och gick sedan på en 45 minuters promenad innan jag gick hem och åt frukost. Varmt och skönt väder, fick ta av mig till linne på slutet. Sommarn är nog påväg!
Pratade med min saknade Sojj, och sedan gjorde jag vid mig och stack till jobb. Jobbade eftermiddagen och kvällen och eftersom jag och Linda slutade samtidigt idag så gick vi och fikade på EH. Islatte och creamcheese bagel var perfekt kvällsmat! Jordgubbarna jag sitter och småplockar på nu är perfekts nattmat ;)

Igår jobbade jag till 17, därefter mötte jag upp mamma och gick till Elyssée och käkade. Jag hade lovat henne att när hon varit rökfri i 2 månader så skulle jag bjuda henne på restaurang. Det hade hon varit i tisdags så då passade söndagen med morsdag bra! Vi hade några trevliga timmar på restaurangen och fick pratat en massa om sånt man kanske inte ligger och snackar om hemma i soffan. Puss på mammi!!
Efter restaurangen åkte vi hem och kvällsmös med lillebror, tittade på piratfilm tills han somnade. Love him.
Vid 9 begav jag mig hem till Mandy och BB-live. Iiih BARA EN VECKA KVAR I HUSET!!! Jag kommer sakna dom sötingarna. Vem tror ni vinner? Något säger mig att Martin vinner faktiskt. Haha vi satt och pratade om det, att den killen är ju perfekt. Han är bra på allt!! Skit snygg dessutom. Svärmorsdröm ;)

Satt och tittade igenom mitt album " Hej här kommer segertåget" som jag har på facebook. Nyår i sälen, midsommar på öland, partybåt och annat. När man tänker tillbaks på sånna saker så tänker jag - fan vad härliga tider.
Har sagt det förr och jag säger det igen, Jag älskar er alla som gör mitt liv värt att leva!


Saknar dansen.


Puss


Josse och jag på Victors i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0