You were to fly then, so fly away now

Något som jag redan visste men som jag ändå inte tog lärdom utav var; att onyttighet inte går ihop med magkatarr. Hade smärta i magen på jobb igår så fick springa in på apoteket på rasten och köpa tabletter.
Men vad gör jag sen? Jo åker hem till Kim som fyllt år och käkar tårta!! Och till Wallander ställde hon fram chips. Var är min disiplin liksom?! Blir så arg på mig själv!! Borde ju ta tillfället i akt och faktiskt lägga onyttigheterna åt sidan och skapa mig en ny sund vana. Får ångest över mig själv. Men okej, från och med NU. Skärpning.

Idag blir det tvättning med mormor och i eftermiddag jobb. Om jag hinner efter jobb ska jag nog svänga in dansakademin och köra ett zumbapass. I could really need it!

Önskar att jag kunde varit ute med alla mina gamla godingar i lördags som slog klackarna i taket och hade en helkväll.
Men... en annan gång när man är ledig...

Nu - sortera tvätt...



Jag och Kim på den gamla goda tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0