You never would lose but you played the game

Ledig dag, himla skönt. Känner mig nöjd med tillvaron. Har under morgonen diskat, dammsugat, tvättat golvet och rensat ut bland lite skor. Vissa skor har jag haft ett bra jävla tag och de har gått klart på denna jord om man säger så, har bara inte haft hjärta att kasta favvoskorna innan. Vissa av skorna är där egt inget fel på, men jag kan inte använda dom utav en elr annan anledning, (sparade ändå vissa utav dessa).
Nu har jag ätit exakt 8 ostriskakor och druckit himla gott bluekeld vatten. Ska fortsätta vara lite flitig. Göra the dirtywork, STÄDA TOALETTEN!! 

Denna förmiddagen har jag lyssnat på min "spring 2010" playlist i spotify. Ibland glömmer man hur bra "gammal" musik är...


Bättre kvalité i Spotify



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0