When the children cries

Back again. Detta är inte okej. Kommer det vara såhär alltid elr? Apjobbigt. Jag vill inte. Varför just jag?

Nyduschad, ny hårtvättad och nyinsmord, mums!

Blev väckt utav jobbet idag, jag behövdes. Det tackar jag för så cyklade dit för några extra slantar i lönekuvertet. Spenderade eftermiddagen med fina Mandy. Bara hängde lite i deras trädgård, himla trötta båda två. Blev middag och tjatter hemma hos familjen Kortz sedan, så pass att jag lite glömde bort tiden. Skippade de två första dansklasserna och dansade de två sista istället. Love!

Nu borde jag bädda rent sängen så att jag kan sova i den inatt, annars blir det väl soffan inatt med. Lazy girl...


kiss me, infect me with your love and fill me with your poison




Kommentarer
Postat av: Mamma

vad e det som e tillbaka?

2011-03-23 @ 04:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0