What do you know about love?

Vilken bra dag jag har haft idag. Gjort massa nytta och samtidigt inte känt någon press. Gått hemma och småpulat som jag skrev tidigare. Hämtade lillebror på dagis sedan körde vi och handlade lite så att jag kunde laga middag tills mamma kom hem från jobb. Gjorde fläskytterfilé med rostade rotfrukter, tzatsiki och grönsaker. Blev riktigt gott! :)
Gick sedan hem till fam Möller och umgicks lite över ett par koppar kaffe. Long time no see. Lämnade tillbaks dvdn jag fick låna när jag var sjuk eftersom min otur nog pajjade.
Kollat massa tv, BB reprisen från igår och kvällens avsnitt. Moahaha loves it!
Innan vi slutade 9an fick vi alla skriva något om varandra, vad vi trodde vi skulle göra om 10 år. En i min klass skrev att hon trodde att jag skulle medverkat i BigBrother. Hahaha alltså grejjen är att tanken har slagit mig. Men jag skulle nog faktiskt aldrig kunna göra det. Tänk, ALLT du gör hamnar på film. Skulle man våga titta sina nära och kära i ögonen sen?! Tror inte det alltså... Nej jag tror fan inte jag skulle kunna medverka där.

Jag har blivit lite bloggkåt på sista tiden. Hihi skriver massa inlägg och läser massa andra bloggar. Får se hur länge det håller.

Jag vet att jag inte uppdaterat er om helgen än, men tänkte att det är bäst så. Sammanfattning kan vara GALET! Igen :) And I like it. Köör bara köör.
Gillar att vi alla tjejer har blivit så himla dreggiga. Hahaha mina tjejer <3






PS. Som vanligt är Gustav Hemby det bästa som finns!! Tog en ball bild på honom med iphonen idag men Christoffer råkade nog avinstallera programmet som gör att jag får in bilderna i datorn när han var här sist och skulle "fixa" datorn ;) så ni får vänta på den tills någon kommit och hjälpt mig ställa allt tillrätta igen.
Ni får en annan bild sålänge.

Puss



Älskade lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0