Våren är nog på ingång

Dagen började ganska otippat. Var lite seg och tråkig i kläderna. Sällskapssjuk. Ringde mormor och frågade om vi skulle fika frukost. Bestämde träff en timme senare så jag passade på att hoppa in och duscha och tvätta håret sålänge. Stod där och hade satt i hårinpackning i håret och börjat tvåla in kroppen då vattnet bara slutade rinna. Jag bara eeehm vaa?! Hade inte läst någon lapp elr hört något om att de skulle stänga av vattnet. Haha snopet läge kan man säga. Precis som i en film.
Dröjde typ 15 minuter sedan var vattnet tillbaks så jag led ju ingen större nöd. Hehe men man blev ju lite paff.

Köpte Keno och gick sedan upp till mormor och morfar och fikade frukost. Mormor hade varit med i radion, i skånemästarna på radio malmöhus. Hon klarade tyvärr inte frågan men det var ändå kul för henne att hon kom med. Vill ni höra henne i radion så kan ni klicka på länken nedan, välj klippet som är mellan 9.30 - 10.00 den 15 mars och spola fram till 12.25 i klippet så får ni höra min söta lilla mormor. :)
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=57

Efter fikan så följde jag med dem ut till Glostorp och gick ut med de fina doggsen. Blåste väldigt mycket ute idag men det var skönt med solen som iallafall värmde våra kinder. Såg också de första vårblommorna för denna säsongen och njöt utav läget.

Nu ska jag strax ta ut min ugnspannkaka med strimlad skinka som står i ugnen och gottar till sig. Sedan ska jag hämta lillebroren på dagis. Jag passar på medans jag kan, jobbar ju oftast kvällarna annars och ibland dröjer det jätte många dagar mellan gångerna vi ses. Tror dessutom att han kanske tycker att det är gott med lite ugnspannkaka ;)

Puss och kram




Här är jag och Flisan sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0