You think you´re a gangstah cuz you did time...

Hej mina vänner!

Himla grå dag det är idag..

Igår var det kalas för lilla Minnea som fyllde 3. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap.
På kvällen kom Mandy hit och det blev sushi och chips till BB. Haha tyckte det var så jävla ball med Nicky, mytomanen i huset. BB tog dit hans mamma som skulle ge lite klarhet i hans lögner, typ som han sagt att han ägt en viss typ utav BMW etc. När BB frågar hans mamma så säger hon " Hehe eehm, han har inte ens något körkort." Haha han är så himla pinsam alltså!! Han påstår att han har hus i Grekland, vilket hans mamma inte visste något om. Han säger att han har sex med någon ny varje dag, om han har tur så har han 4 på en dag. Alltså hur kan man göra bort sig så?!

Mandy sov här och jag passade på att följa henne till bussen i förmiddags när hon skulle till körskolan. Tog mig några extra minuters promenad för faktum är att temperaturen där ute känns mycket mildare. Inte alls så bitande kall.
I eftermiddags kom Christoffer och tog sig en titt på min dator. Den är ju inte helt frisk. Han kunde inte göra så mycket åt saken idag så vi får ta tag i det lite längre fram. Behöde installera något program och ett usb-minne att lägga över alla mina bilder på. Hihi dom vill jag ju inte förlora.
Nu har jag sötis lillebroren här. Han tittar på film - som vanligt. Idag känns det dock skönt eftersom jag känner mig himla trött och seg. Ska dock bort till friskis ikväll och försöka få plats på fuegopasset.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0