tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Idag har jag varit glad. Och dansig. Har gått runt i mina XXL- baggy mjukis som jag bara älskar. 
Fikade frukost hos mormor och morfar :) Hatar ensamheten..
I eftermiddags blev det jobb med bästa Tinis.
Skulle egt på sambalektion ikväll men den var inställd :( Slutade med att jag och Yvonne cyklade och käkade vars en gyros istället, mmmm GODASTE GYROSEN EVER på Marathon på dalaplan. 

Sover numera med persiennerna uppdragna, elr nerdragna med vinkel så att mycket ljus kommer in. Vaknar tidigare, lättare och piggare. Tips till fler trötta sega människor därute. Har dessutom börjat dricka shots varje morgon. Haha. Inte vilka shots som helst utan aloe vera gel - shots. Den ska öka näringsupptaget och göra dig piggare. Måste faktiskt säga att den fyller sin funktion. Känner mig inte like trött i kroppen.



 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad var det jag sa? Aloe vera is the shit!

2011-03-13 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0