Ny vecka!!

Har jobbat extra både lördag och söndag = nice!!
I lördags efter jobb körde jag och hämtade Zandra och körde hem till mig. Båda var svintrötta men vi hade bestämt utgång, så så fick det bli. Josse och Janni anslöt sig också. Började hinka i oss och drog sedan till båten. Jag fick snemongofylla. Hahaha röw. Stannade inte sålänge, åkte hem och la mig istället. Tur att jag skulle jobba dagen efter så att det inte skulle kännas helt onödigt.
Igår efter jobb åkte jag på en himla nödvändig timmes massage. Kan inte säga att det var avslappnande med det gör nytta.
Efter massagen köpte jag gyros (ingen jätte god) och körde hem till MandyPandy. Blev chill och BB. Loves it.
Orkade inte köra hem på kvällen så sov över här. Och vi sov läänge idag!! Antar att det var välbehövligt.
Nu väntar jag på att Mandy ska bli klar, sen ska vi köra hem till mig så att jag kan bli klar. Därefter drar vi upp i stan och käkar något gott. Vår måndag blir som er söndag. Typ.
Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan. Det låter som en riktig mysig måndag!

2011-03-28 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0