Mattan är ung och jag ligger vaken

Klockan ringde 06.00... drog mig kvar till ca 06.15... Steg upp och gick bort till fönstret för att dra upp persiennerna. Möttes av soluppgång. Fan vad härligt!! Vi går verkligen mot den ljusare årstiden.
Slängde mig i soffan och åt upp allt godis från igår. Blev lördagsgodis till söndagsfrukost. Men kom på att nästa gång jag får mat är klockan 11.00, så nu sitter jag här med en tallrik fil också.
Som ni kanske listat ut så är det jobb som gäller idag. Hoppas inte att det blir lika stressigt som igår, då hann jag inte med mycket.





Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

mår du inte bra vad e det för tabletter?

2011-03-06 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0