In the club

Jag hatar min inre stress som jag bär på förtillfället. Magkatarren går ju aldrig över :(

Igår var bästaste Bertil snäll och hämtade mig efter jobb så att jag slapp cykla i detta trissta skitvädret.
Blev senare under kvällen ett spontant kafferep hemma hos Amanda med Camilla och Josse. Ohh vilka fina vänner man har! :) Tittade på BigBrother och snackade en massa in på natten.

Har nu under morgonen fått ringt och fixat 2 grejer, känns skönt. Blev även inringd till jobb så ska in och jobba några timmar :)
Var tänkt träning och storhandling men den planen får skjutas upp.
Ikväll verkar det bli röjig fest med taggade brudar!

Nä, nu är frukosten i magen så dax att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har tur du som blir hämtad. Ha så skoj ikväll

2011-03-18 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0