How can we dance when our earth is turning

Idag gick inte dansen så bra. Jo första klassen gick himla bra - Latin ballroom. Där körde vi chacha och det var skoj! Andra klassen var showdance, var ny koreografi och den höll snäppet högre standard än mig så jag fick kämpa. Det ger väl med sig det med, men jag hatar att känna mig dålig på något som jag verkligen vill kunna. Den sinnesstämningen satt kvar under reggeatonklassen men med en peppande lärare blev det bättre och bättre med tiden. Det suger bara något att vi är så himla många så att man inte kan ta ut sina rörelser 100 %.

Dagens kärlek går till Midnight Oil.

Midnight Oil – Beds Are Burning - 2007 Remastered


Oj vad klockan blivit mycket...
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0