Ge mig en chans och jag tar den!

Mina vingar verkar starkare än jag trott. Vågar jag bara lita på dom kan dom bära mig i motvind. Denna gången är det ingen tvekan, får jag chansen så kommer jag ta den.



Aptråkigt på dansen idag, besvikelse :( (hade vikarie)

Höjdpunkten på dagen var lappen jag fick. Näst bäst var att jag fick jobba med Linda. Blev lite skvaller från helgen. Moahaha galet! Men hon är seeeg med bilder. ;)

Nä om man skulle gå och använda sina Mary Kay produkter lite och låta dom mirukalisera, (Ja jag kom på det ordet själv), hyn under natten.

Sitter egt och är hungrig men det är väl för sent att äta nu?


PS. Gustav Hemby är bäst i världen <3





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad var det för lapp du fick då? "nyfiken"

2011-03-17 @ 05:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0