Flyger iväg som ett pappersflygplan

Igår var en underbar fredag!!
Började morgonen med en trevlig morgonfika med mamma och lillebror. Körde sedan ett jympapass på friskis. Åkte och handlade hem en massa efter träningen eftersom jag skulle få mormor och morfar på middag senare frammåt eftermiddagen-kvällen. Bakade en mumsig chokladkaka baserad på digistivekex och 70% choklad. (Jag valde att tillsätta lite apelsinsmak i chokladen. ) Lagade en mumsig middag, - rödbetor med chevretäcke och rostade pinjenötter, karrékotletter, klyftpotatisar, rödvinsås och sallad. Hade en mysig kväll med mina morföräldrar. Begav mig sen mot möllan med Annette och Johan för att möta upp Cindy och hennes holländska besök Myrna. Blev några goda glas rödvin och lite trevligheter.
Helnöjd Sally.

Nu har precis frukosten landat i magen och jag ska sätta fart på denna dagen med. Ska upp om till mamma och lämna en bit kaka, sedan blir det jobb hela eftermiddagen och förmodligen bjuder kvällen på festligheter.

Cheers!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0