Ego-boost

Motivationen fanns väl inte riktigt hos mig idag. Släppte kraven och lät mig bara vara.
Cyklade iväg till jobb och där rullade det på bra. Fick under kvällen en kund som bara överöste mig med komplimanger. Jag blev så glad att jag var speechless. Hon sa att förra gången hon hade handlat utav mig så hade jag gett henne så bra service. Hon skulle då iväg på en liten utfllykt med sin cancersjuka mamma och hon visste att det skulle bli deras sista, därför ville hon att den skulle bli extra speciell. Jag mindes att hon berättade det för mig den gången. Hon var hur som helst super nöjd och hade kommit in och tackat i delin efter, fast jag hade inte varit där då. ( Synd att ingen fört fram det vidare heller. ) Idag hade hon stått och hoppats på att det skulle vara jag som skulle expiera henne när det blev hennes tur i nummerordningen. Hon sa att jag var en tillgång och hoppades att min arbetsplats värdesatte mig. Att hon hade berättat för alla hon kände vilken fantastisk delikatess det fanns på hemköp triangeln m.m... Som sagt, jag visste inte vad jag skulle säga mer än tack. Hon fyllde hela mig med glädje, hon gjorde min dag!

Tack till mig själv som fan är bra på mitt jobb, och tack till denna fantastiska kvinna som gav mig denna fantastiska uppmuntran!



Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt de e du värd

2011-03-11 @ 06:11:19
Postat av: ann

Att du är serviceminded vet jag redan men att det finns så fantastiska kunder som uppskattar och lägger märke till sådant är minsann inte så vanligt. Jag är uppriktigt glad för din skull Sally, för sådant behöver man höra och alltför sällan får man höra det från ens chef.och precis som din mamma säger Sally så är du verkligen värd det. kram och ha en lika fantastisk arbetsdag i dag. Ann

2011-03-11 @ 06:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0