Take me down to the paradise city

Ser att besöksloggen är aktiv fast att jag slarvat med uppdateringarna. Det är fint väder = det händer en del + att jag är lite sjuk = ingen ork för blogg. Men idag finnes tid och en gnutta ork så jag tänkte sammanfatta läget.

Idag blev det bestämt, på torsdag drar jag upp till Blekinge - Sölvesborg - Norjeboke och SWEDEN ROCK FESTIVAL!!! :D Blir mitt 5e år så det är ju liksom tradition. När chansen dök upp tänkte jag att jag säkerligen kommer ångra mig om jag inte åker dit. Nu ser jag himla mycket fram emot det och önskar bra festivalväder!! <3

Det går ju liksom inte att åka till Sweden Rock utan kamera så idag fick jag även investerat i en ny sådan :) Gött! ( Camilla nu slipper jag sno dina bilder hädanefter ;) )

I övrigt så har jag träffat upp Helena och langat över lite packning i bilen som skulle köra upp till festivalen idag. Kudde, sovsäck, luftmadrass, alkohol och sådant som är skönt att slippa asa med på bussen.
Åkte sedan hem till Tina och fikade med henne. Åkte iväg och gjorde massa ärenden, köpte kamera till mig och så var vi på biltema och plantagen. När jag släppt av henne hemma så körde jag och köpte med mig sushi hem. Efterlängtat och såå himla gott!!
Deckade en  sväng efter maten och ikväll har jag inte fått gjort någonting. Känner mig lite stressad, känns som jag måste fixa en massa.

Kommer sakna min mamma och lillebror eftersom vi inte kommer att träffas på nästan 2 veckor!! Kommer inte bli av att jag träffar dom innan jag åker eftersom de jobbar dagtid imorgon, och jag jobbar kväll, på torsdag jobbar de när jag åker och när jag kommer hem på söndag har de åkt till bulgarien för en veckas semester! Älskar er massa mammi, hälsa lillebror det också!





Festivaltagg!



Kommentarer
Postat av: annette

Vi älskar dig med . Ha så skoj på festivalen o ta det lugnt så du kommer hem i ett stycke!!!

2011-06-08 @ 04:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0