death is just a heartbeat away

I söndags mådde jag inte bra. Jäävlar vad jag hostade. En gång i minuten bröt värsta hostattackerna ut. Borde inte ha jobbat men det känns fan i hjärtat att sjuka sig när det är röd dag och man jobbar i butik. Tina tyckte synd om mig och kom med ibuprofen och cocilane hostmedicin till mig. Jag överlevde den hektiska dagen på jobb, mycket tack vare Tina.
Efter jobb åkte jag hem till Mandy där tjejerna var samlade för Bigbrother finalen. Vi allihopa höll på Martin, - trodde att han skulle ta hem hela skiten, men shit så fel vi hade. Han slutade "bara" på en tredjeplats men det är ju fan himla bra det med! :) Blev bara så förvånade för alla man pratade med trodde verkligen att han skulle vinna. Simon tog hem vinsten och det är gött det med! :)

Igår var det Sveriges nationaldag! Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord... Jag började dagen på jobb 7.30. Låg bra på det hela förmiddagen och hann till och med smycka delikatessen med lite svenska flaggor :) Vid lunchtid kom Tina och rusningen satte igång. Efter min rast tog jag en hutt hostmedicin och efteråt blev jag himla yr, är ju en sådandär receptbelagd medicin jag drack och eftersom jag inte hade något måttglas råkade jag nog ta lite för stor dos. Fick gå ner och vila 5 minuter, ta en treo och sedan kunde jag sätta igång igen.
När jag slutat jobba åkte jag och hämtade mamma och lillebror och sedan åkte vi ut till Glostorp. Blev grillning tillsammans med Bertil, Carina, Cindy och Martin. Var en super mysig kväll och lagom nationaldagsfirande för en lite såndära sjukling.




Gammal bild men PUSS på världens bästa saknade lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0