There´s alot of pretty girls you wanna know

Som jag sa så blev fredagen ganska dramatisk, jag och Tess vaknade iaf upp hemma hos mig - sisters in sin. Ibland blir det inte som man tänkt sig, ibland tänker vi inte alls. Skvallrade en massa under förmiddagen och vid 2 tiden körde hon hem mig till Kims föräldrar där jag och Kim hade bestämt att mötas upp. Körde och handlade fika och sedan vidare till bokskogen , vilket vi snart skulle ångra. FY FAN VAD MYGG DÄR VAR!!! Tänkte strosa runt 2 km rundan och småsnacka lite men det blev inget stros där inte. Rekommenderar INTE skogen vid denna tiden. Jag hade fan glömt myggens excistens, blää för dessa djur. Undrar vad deras levnad fyller för funktion?
Efter dessa 2 km hittade vi en plats där faktiskt inte myggorna höll till och satte oss ner och drack latte och åt mackor.
Körde sedan hem till hennes föräldrar igen där det vaknades familjegrillning och även lilla Sally fick vara med. Trött som ett as var jag, men även denna kvällen hade jag lovat mina fina tjejer att dyka upp på möllan så att så fick det bli. Skyndade hem och tvättade håret och fixade mig och gick sedan bort till jägersro för att ta bussen där. Visste det här med smsbiljett men när jag kom fram till hållplatsen och skulle fylla i det här med smsbiljett så stod där " tjänsten fungerar för tillfället inte på iphone. " Jaha?! Vad skulle jag göra nu då? Det var bara till att lyxa till det och ta en taxi upp till möllan. Förargligt men vad skulle jag göra.
Hade iaf en himla mysig kväll på möllan med Camilla, Amanda och Jessica! :) Var sommarkväll deluxe och vi satt och pratade om väder och vind, drack några glas vin och bara hade det bra. Så småningom drog en trött Jessica hem, en partysugen Camilla på fest och en motvillig Amanda också hem för att hon skulle jobba tidigt morgonen efter. Kvar satt jag med Anna och Yasmin och deras 2 män. Var himla trevligt att sitta och snacka med dessa gamla goa vänner igen, även att träffa deras omtalade pojkar :) Blev massa skratt och när krogarna på möllan stängde åkte vi hem till Almgården där deras familjer också hade haft familjegrillning. De drack öl och jag drack te - mest för halsens skull och att jag skulle jobba dagen efter.


Jag på möllan i lördags


Jag och Camilla på möllan i lördags <3


Jessica (återigen med hatten ;) och Amanda på möllan i lördags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0