baby, it´s a wild world

Hej bloggen och bloggvännerna!

Jag är i en ganska irriterande sinnesstämning nuförtiden. Jag tycker fortfarande att himla mycket känns tråkigt och jobbigt och jag finner inte min inre gnista till livet.
Idag var jag återigen på vårdcentralen, revbenen har bråkat med mig i en hel vecka nu ju och jag har tagit smärstillande varje dag (förutom i lördags). Igår hade jag mer ont än de dagarna tidigare. Stod hemma hos mamma och tvättade håret över badkarskanten och så bara knakade det till i revbenen. AJ!!! Mamma fick komma in och tvätta klart mitt hår för jag kunde inte ta upp armen så högt. Gjorde ooont. Att andas djupt kan göra ont, att ta sig in och ut ur en bil kan vara besvärligt etc... Så igår fick jag då nog och bestämde mig för att ringa vårdcentralen idag. Fick träffa en sjukgymnast som klämde och kände på mig och hon misstänkte en spricka i ett av revbenen. Det läker utav sig själv på obestämd tid och man gör inget åt det. Voltaren tabletter tipsade hon mig om, tjoohoo.
Dansen börjar imorgon och dansläger om lite mer än 1 vecka. Det går bra det här... Tappar helt motivationen och suget på detta. Revbenen är inte mitt största huvudbry, de repar sig, mitt största huvudbry är nu hur jag ska lösa danskurserna och lägret. Jag känner lite så att det är inte kul om jag inte kan nyttja det fullt ut. :(


Igår kom iaf mamma och lillebror hem från Bulgarien och det var kul att få träffa dom igen! Jag fick lite uppmuntrande presenter, en rosa leopardmönstrad plånbok i lack, min älskade Laura Biagotti parfym och Laura Biagotti hudlotion! :) Taack, ni är bäst! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0