the boys of summer

Jag har hemkomstångest. Jag är depp. Allt är tråkigt. Jag vill ingenting. Jag vill bara bort. Sväva på moln och låta livet leka! Jag vill leka och ha kul! Inget allvarligt tråkigt trams... Blöö vuxenliv och ansvar. Vill vara rik och göra vad jag vill när jag vill.

Nee, ta tjuren i hornen och lev med det.

Katastrof på jobb, kylarna pajjade natten mellan måndagen och tisdagen, 23 grader igårmorse när dom kom så idag slängdes 4,7 TON mat. Har fått in lite leveranser men fortfarande ganska tomt. Vissa är dumma och ifrågasätter massa, men hallå precis som att vi VILL att det ska vara så?! Går ju back som fan. Hoppas någon försäkring täcker bara.

Tycker om min fina arbetskamrat Christina Jakobsson Hansson så himla mycket. Puss på dig om du läser detta :)

Lyssna på The Hooters, så jävla bra!!
Vi låg i gräset med vars en cider i handen och njöt av deras konsert live. Mmmm ge mig igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0