The girls are flippin' their hair back!

Igår var en lika hektisk dag på jobb som föregåendedag. Vid 18 tiden började det dock att avta som tur var så att jag hann städa och fixa undan. Men shit alltså, fick ropa in förstärkning från olika håll. Hahah galet!
Efter jobb skyndade jag mig bort till ecpressohouse för att möta upp tjejerna. Där var minst lika mycket folk så allas arbetssituationer ser väl liknande ut. Hann trycka i mig en god chevremacka och en islatte innan det skulle vankas bio, Baksmällan 2! Tror att en stor del av befolkningen såg den filmen igår, av fejjan att döma så att säga. Men den var fan riktigt rolig! Hahaha rekomenderar den starkt. Jag har aldrig sett 1an men det behövde man inte ha gjort för att gilla 2an :)
Blev sedan nattskvaller med Sojjbojj till 2 inatt och vaknade vid halv 10 av att de var ett jävla liv utanför. Tömde återvinningsstationen så lastbilar och glas skramlade jädrar i det.
Nu har jag lillebror här, han sitter och spelar DS och jag uppdaterar bloggen. Mamma är på fotvård och när hon är klar där ska vi köra och hämta henne sen ska vi köra upp till familjen Hemby i hörby för en mysig eftermiddag och kväll. :)
Senare ikväll kan det tänkas att det är ett gäng partysugna tjejer som gör stan. Vi får se vad som händer. Förkylningen och hostan är fortfarande ett fett jävla tråkigt faktum.

Puss




Alen gick förbi delin igår och knäppte en mindre snygg bild på mig, men
såhär kan det se ut i delikatessen på hemköp triangeln! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0