Mars needs women, angry red women

Ja, hostan har ju plågat mig ett bra tag nu. Nu har jag hostat sönder något på högersida, vid revbenen. Det gör så ont! Kan inte sova för jag hostar som fan vilket gör att det gör så himla ont i revbenen. Var på vårdcentralen idag, tog typ 3 minuter när jag väl var inne hos läkaren och sedan sa hon " Det finns inget vi kan göra, det går över."
Jaha. Kunde ni inte sagt det på telefon då så att jag slapp betala 120 spänn för något helt jävla onödigt? Irriterad jag blir.
Nu ska jag lyssna på min nya favvis - Rob Zombie. Hårt och porrigt! Bra och kan hjälpa mig med lite aggro. Är dessutom lite aggro för att jag vill ha mer Sweden Rock Festival!

Puss



Kommentarer
Postat av: Sivan

Varmt vatten o "Honing" , Alvedon för det onda, åtminstonde till natten, Krya på Dej!

Kram Siv

2011-06-13 @ 18:16:45
Postat av: Sally

Tack Sivan! Bra du håller koll på mig när mamma är iväg ;) Kram

2011-06-13 @ 23:00:44
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0