Jump in the river and learn to swim

Idag har jag varit så upprörd, arg och förtvivlad! Har vräkt av mig lite nu så nu känns det bättre men gnistan kan lätt tändas till igen. Saker och ting måste ses över. Att komma och försöka styra upp situationen i sluttampen är absurt. Man brukar säga att det ska vara rätt man på rätt plats. Idag var tyngden på mina axlar för att det inte varit rätt man på rätt plats. Jag har försökt göra det bästa utav situationen trots att jag helt plötsligt bara ville sätta mig ner och gråta ett tag. Folk förväntar sig att det ska lösa sig, men informationen brister och det finns ingen kommunikation i laget. Idag var inte okej. Nee guud!!!
Jag vet att jag är bra, jag vet att jag är bra på det jag gör, men ibland kan man faktiskt inte dra hela lasset själv.

Kommentarer
Postat av: ann

Åh stackars fina Sally. Det är inte lätt när man jobbar med hjärtat och det finns andra som bara ser det som just ett jobb. Förstår precis hur du känner då jag själv varit i din sits många gånger under mina år i arbetslivet. Men man vänjer sig med tiden och förstår att man inte kan förändra andra människor om de inte själva vill. Man får istället försöka förändra sitt eget synsätt på kollegorna. Man får helt enkelt acceptera att det är som det är. Sen kan man alltid säga till den/de personen/personer det rör sig om att man känner sig besviken och att man hoppas att de skall agera annorlunda nästa gång. Kram till dig Sally. Och förändra aldrig dig själv som person för så fina egenskaper du har är få förunnat.

2011-06-23 @ 07:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0