I give you me

En dag utan värktabletterna var inte att rekommendera... Satans ont frammåt kvällen. Damn...

En dag som stått helt i jobbets tecken. Jag håller nedräkningen. 2 ½ dag kvar, sen är det fanimej semester! Inte för att jag vantrivs, mest för att jag ser fram emot att få vara ledig och ha massa skoj. Har aldrig någonsin haft en sommarsemester innan. Har bara varit ledig då jag skullat iväg på saker och ting. Jag önskar mig en bra semester, alla som vill får gärna förgylla den! Speciellt nu när jag inte verkar kunna åka på dansläger heller. Försökt ringa dansskolan men inte matchat telefontiderna.

Fler som börjar sin semester till midsommar?




Rock n roll made me do it


Kommentarer
Postat av: annette

Men SAlly åk iväg ändå o gör vad du kan på danslägret,du har ju betalt så kommer du iväg ju kramar mammi

2011-06-22 @ 04:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0