I dig those bad boys playing that rock and roll

Goodmorning!

Har ätit frukost och lackat naglarna, ska strax göra mig klar för jobb. 13 - 20.15 idag. Var ju ledig förra helgen när jag var på SRF, och nästa helg som också den är min jobbhelg har jag blivit ledig för att jag sedan ska börja min semester på måndagen, så får att det ska bli någon lön alls utav det så får jag gå in och jobba denna helgen. Är inte alls sugen men you gotta do what you gotta do... Ska jobba med TinaFlina hela helgen så det är iaf gött! :)

Igårkväll bjöd min kära granne in mig på smörgåstårta och cola när jag kommit hem från jobb. Inte alls illa pinkat :) Satt inne och snackade i ett par timmar. Bra fredagkväll!

Tog inga smärtstillande tabletter på hela dagen igår men när jag kom hem från jobb hade jag himla ont så fick ändå ta då... :( Får se hur denna dagen går. Är ju planerat AW ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0