How can we sleep when our beds are burning?

Blev ett redigt midsommarfirande, innehöll precis det den ska innehålla; glada människor, sill, nypotatis, gräddfil, gräslök, nubbe och annan alkohol i mängder! Det blev ganska otippat och galet, men det är väl så vi gillart! :)
Vaknade upp i morse med en ömfot, skrapsår på benen och för övrigt helt paralyserad i kroppen av bakfylla. Hahaha men det är det värt!

Idag har man försökt återställa saker och ting till hur det var innan igår kl typ 18.00.
Blev pizza med Calle vid 12 tiden när jag lyckats få liv i denna kroppen. Efter en asgod pizza promenerade vi bort till jobb och hälsade på stackars André som hade äran att jobba idag. Till saken hör att jag lurade i dom x antal snapsar utav 80 % rom igår. Dom mådde noog inte heller jätte bra imorse! Hahaha :)
Pillert mötte upp mig i stan och vi handlade med oss massa gott hem. Har sedan hängt hemma med min fina vän hela kvällen.

Bilder från igår;












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0