Her kiss is her poison

Jobbet gick mycket bättre idag, var inte lika depp. Jobbade med bra folk och kändes helt okej. Oväntat men ändå mysigt avslut på jobbdagen.
Har dock haft mycket ondare i revbenen idag, trots de starka smärtstillande tabletterna. Är väl för att man tar i hårdare än man borde när de verkar eftersom man inte har lika ont då, sen får man ett litet bakslag. Känns ändå okej nu, hoppas det inte blir allt för jobbigt inatt.
Regnade som fan när jag slutade, orkade inte dra innåt stan för att träffa tjejerna. Var ändå dygnsur när jag kom hem, men man har ju överlevt värre saker. ;)
Jessica kom in om och hälsade på jobb idag. Stackars lilla gumman har varit med om en cykelolycka och har ihophäftad käke i 6 veckor. Tycker så synd om dig gumman, härligt att se att du är pigg och glad ändå, du kämpar på och gör det bästa utav situationen! Hon fick en liten present utav mig och jag hoppas att hon fann den uppmuntrande :)

Imorgon är det fredag, bara 8 arbetsdagar kvar - sen blir det semester.

Midsommarplaner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0