Fire woman

Plågsamma nätter med plågsam smärta i revbenen på högersida... Muskelfäste, bristning, spricka -don´t know men ont gör det. Mest när jag ligger ner eftersom det blir ett tryck då. Fick iaf starkare smärtstillande tabletter av Ann som hon får utskrivet av sin läkare pga sin värk i ryggen. Tack Ann! Klarar jag mig nog bättre iaf ett par dagar så hoppas vi att det snart "går över" som de sa på vårdcentralen.

Vill inte vara sjuk och ha ont längre. Har inte tränat på 4 veckor! Äter inte speciellt nyttigt heller och sväller fan fortare än en tampong i en blöt muff. Hahaha ball, gillade min jämförelse! Dessutom ska jag på dansläger om 2 veckor och måste vara fit for fight då om jag ska orka dansa 5 h om dagen i en vecka... Hade funkat galant om jag hade hållt mig i form som jag var innan jag blev sjuk, men nu kommer det fan vara kämpigt :( Inte kul att slänga på sig bikinin i sommar heller... Wäää!

Idag kom min kära kusin hit. Jag gick och småplockade lite bland mina grejer medans vi chittchattade lite mellan varven. Kändes skönt att hon kom hit, behövde hennes sällskap. Lagade god mat till oss med massa färska grönsaker blandade med philadelphia färskost - smak basilika. Till det hade vi fullkornspenne och det blev en mumsig måltid!
Ikväll hängde jag hemma hos Ann och Rolle, drack kaffe och chillade. Trivs så bra i deras rogivande hem och deras sköna soffa.

So long friends...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0