Det är fest i hela huset!!

Det är gott med semester!! Dagarna rullar på så fort men jag njuter utav dessa dagarna. Jag kan verkligen inte klaga. Det har hittills varit helt underbart! :)

Idag har jag dock legat bakis fram tills nu. Igår firade vi semester och lill-lördag på båten. Spelades sjukt bra musik och vi dansade så att svetten rann!! Kul som fan hade vi och det pimplades massor av drinkar! Det var sjukt mycket folk där och stämningen var på topp!
När båten stängde mötte jag upp Zandra och Emily på Etagé. Där var inte lika mycket folk, men då var vi ändå så fulla så de enda som räknades var vi själva! :)
Gårdagen började iaf med att Cindy kom hem till mig och vi gick ut på morgonpromenad. Sedan käkade vi vars en skål med fil och flingor, hämtade lillebror på dagis och Anna vid Ica och sedan körde vi till stranden och hade en go eftermiddag! :)
Efter stranden körde jag hem och duschade, sedan åkte jag till Jägersro centrum och köpte en rosé bib och även tillbehör till det grillade som skulle förtäras i Glostorp. Det blev en jävligt god måltid tillsammans med min moster Carina och Uncle Bertil :) Grundade dessutom kvällen med några glas rosé och lärde min moster appen "Heytell" på iphone. Tycker alla ni med iphones ska skaffa Heytell. Den är rolig och så pratar man in meddelandena istället för att skriva. Smidigt i många lägen, mindre smidigt i vissa men då får man ju använda de orginella smsen :)
Bertil körde mig sedan hem och jag fixade till mig för att sedan gå upp till Pillert och Matilda där resten av kvällen fortsatte.

Gustav på stranden :)

 

Jag och Gustav på stranden

 

Mmm goding middag i Glostorp

 

Min och Thildas bakisfrulle imorse!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0