and we all die young?

I fredags var vi i Hörby hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen! Det var himla mysigt!! Gustavs farbror och kusiner bor där och dom är så himla trevliga. Fikade i deras trädgård när vi kom dit, sedan låg vi ute och jäste i solen och hade det allmänt bra i några timmar. Promenerade en sväng ner till byn så att jag fick köpt hostmedicin och compeed plåster till mina skoskav. När vi kom tillbaks så tog vi med hunden på en tur, strosade runt i en kohage och kände att livet var allmänt gött. Frammåt kvällen blev det grillning och det var hur underbart gott som helst!
Tiden rann iväg, svårt att se verkligheten när man njuter av att ha det bra, men hade ju bestämt med tjejerna så fick bege oss hemmåt. Blev snabbt hem och byta kläder och sminka till sig för att sedan cykla och möta upp Camilla, Jessica, Josse och Sussie. Drog på förfest i Sofielund och sedan vidare till Cuba Café. Skyller min karatefylla på att jag faktiskt var sjukling. Tess ringde mig och jag fick ett spontan ryck att åka hem till dom i Staffanstorp och påvägen lurade jag dessutom med mig en gammal killkompis och hans vän. Slutade med att de körde mig till Staffanstorp och sedan körde de hem igen, och väl i Staffanstorp blev det mer drama än räknat med.




Världens underbaraste unge sitter och skrattar och äter majs i Hörby <3


Jessica går loss med den nu välkända hatten!


Josse och jag höll samma nivå har jag förstått?! ;)


Camilla tog en kiss-bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0